1/12-09

Kom hem i lördags och var svin trött. Hela söndagen gick åt till att bara ta det lugnt innan det skulle bli stressigt igen :/ Var på en liten julmarknad som var ett stenkast från vår lägenhet
Åkte till lärcenter strax innan 8.00 i måndags och hade en stressig och jobbig dag (8.30-16.00). Skit tråkigt var det. Kom hem och var trött som fan så det blev inget gjort. Åkte ju på morgonen när det var mörkt och kom ut från lärcenter när det var mörkt ute. Missade allt ljus. Samma tid fick vi åka idag igen, men slutade faktiskt vid 9.00, skönt att bara ha 30 minuter idag!
Snart ska det lagas lite fläskfilé och pompa innan vi ska ta bussen till Borås och vara där.
Älsklingen ska upp tidigt imorgon och gå på utbildning för arbetet han snart börjar :) Grattis till honom! <3
Jag ska bara slappa, är helt ensam i svärföräldrarnas hus från 9.00-15.30 :)
Ska väl kanske åka till min moster och hälsa på lite och även till mamma <3
Åker nog hem på söndag skulle jag tro och då blir jag troligen själv här tills helgen om karln börjar jobba på måndag. Tråkigt att behöva vara själv och ligga här och sakna honom :/  Men men, får väl se om någon flyttar in här under veckan och så. Jag kommer ju inte undan, måste gå i skitskolhelvetet .. eller skola och skola, lärcenter som man tvingas gå på och göra INGENTING för att man är arbetssökande.

Nej, nu ska jag göra lite frukost/lunch/middag innan vi måste åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0