Stressigt och jobbigt!

Senaste dagarna har varit stressiga och jobbiga som fan.
Gick till lärcenter i måndags och fick veta att min dag bestod av träff med coacherna i 30 minuter .. sedan prova på i svenska i tre timmar, sedan var det lunch i en timme och till sist hade vi världens mest sega lärare! Han var så tråkig så det var inte sant. Usch, han behandlade oss verkligen som om vi kom från grundskolan. Åldern i gruppen är 18-25 och han kommer med sin tanke "vi ska göra en mindmap .. ett träd ni vet". Jag tänkte bara "vafan är det?", men det visade sig vara en sån där tankekarta! Hahaha. Han pratade i nästan tre timmar om hur positivt det är med den där tankekartan. Jag hade haft svårt att sova på natten så det slutade med att jag inte fick någon sömn alls och eftersom han var som seg så somnade jag ju! haha. Där satt jag i klassrummet och sov, ibland vaknade man till och försökte sysselsätta sig med att gräva lite i väskan eller rita men det hjälpte inte så bra.

I tisdags hade vi lektion i ungefär en timme sedan fick vi åka hem och slappa, härligt!
Hela dagen gick åt att städa, shoppa och ta det lite lugnt.
Idag var det lektioner till tre. Inte så roligt men det gick jävligt bra ändå måste jag säga.
På morgonen var det 30 minuters samling, sedan frukost och efter det ville en av coacherna prata med mig och det slutade med att vi satt och snacka helt onödiga saker i två timmar, höhö. När vi pratat färdigt var det rast en timme innan vi skulle ha engelska, där satt vi bara och snacka massa intressen och annat och fick sluta en hel timme tidigare! Skönt var det.
När vi kom hem så städade vi lite, fyllde i lite papper som kommit med posten idag.
Strax innan fem kom en snubbe och skulle kolla och mäta våra persienner för vi ska få nya i nästa vecka :)
På tal om nästa vecka! Vi ska åka och hämta en hund då! På tisdag. Så jävla underbart med en gosig vovve i våran lilla familj, men jag undrar hur katterna kommer att reagera när det kommer en stor lekkamrat, haha!

Nu blir det en snabb dusch sedan ska jag lägga mig och läsa någon trevlig bok. Måste sova någon timme längre i natt. Måste upp klockan 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0