Wiho.

Nu har jag vart sådär upptagen igen! Hööh. Jag har faktiskt inte gjort någonting sedan jag skrev sist, har bara varvat ner för det mesta (förutom när jag städat som en dåre). Min karl hade kompisar här i fredags så hela köket var fullt av datanördar, höhö.
I lördags åkte vi runt, runt, runt i Falköping som då är en ruggigt tråkig stad! Det varmitt i natten så jag var ju tvungen att ha min tomteluva för det var ju trots allt så sent att det blivit lucia :)
Haha, jag stod och tog några bloss när jag helt plötsligt hörde ett jävla tjoande, vände mig om och vid affären stod det en skåpbil .. och gissa vad som stappla ut ur den? Jo, ett lass med fulla tomtar! haha, det var en rätt kul syn måste jag säga!
Igår hade jag och älskling vart tillsammans i 2 år och 5 månader :) Mysigt <3
Idag var det fläng på lärcenter, skittråkigt. Imorgon blir det samma igen .. Fast vi ska faktiskt åka buss till Falköping för första gången på väldigt länge. Det är lite irriterande att ingen buss går i lagom tid utan vi ska behöva vänta i stan i 45 minuter innan vi börjar, får väl gå och plocka ut lite pengar så man fördriver lite tid.
Slutar redan 10.00 imorgon och då blir det bussen hem så man kan fixa sig för att sätta sig på buss igen till Borås som tar 2 timmar (30 minuters väntetid vid bussbyte). Sedan blir det kanske en halvtimme i Borås innan vi ska hoppa in i bil och åka till Hindås, nästan nere i Göteborg! För vi ska hämta våran hund!! :D Fyfan vad jag längtar!
Nu är klockan strax över elva så det är dags att plocka fram kläder och slänga in karln i duschen.

God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0