15/11-09

Härligt! Jag vaknade strax innan 10.00. Såhär kan jag vakna imorgon med tycker jag :) Har precis ätit frukost, hembakta frallor. Mums. Nu kanske man skulle ta första ciggen och städa lite. Det finns inget direkt att städa, men vad ska man annars hitta på när man inte vet något annat? Fast iofs så kan ju det var ganska trevligt att skriva månadens inköpslista. Vi får se vad som händer.

Katterna busar och lever så man inte får en lugn stund. Den ena ska klättra runt på ryggstödet och den andra skulle dela mat med mig. Hoppas de flyttar till nästa rum (köket) och terroriserar min sambo istället, hihihi :]

Det blev inte mycket skrivet idag, men jag har inget att skriva konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0