17/11-09

Jag satt just och funderade och kom fram till att jag blivit lite bättre på att uppdatera nu :D
Har precis varit i en liten kul butik ett stenkast från oss! Köpte två jätte fina stjärnor i glas att sätta i vardagsrummet :) Mysigt det blir att få sätta upp de sedan och tända värmeljus i dessa.
Vaknade 07.50 idag för att åka på möte som var helt och hållet onödigt att åka till! Det tar cirka 30 minuter för oss att åka till stan och väl där skulle vi sitta på möte i ungefär 20 minuter. Jag blev ganska sur. De kunde väl skickat hem den informationen istället? Usch. Efter det så åkte vi och handlade lite mat, så ikväll blir det först lasagne sedan mys i soffan framför en film med pepparkakor och julmust, mums. Vi smygstartar julen lite ;) Haha.
Imorgon var det möte igen men en timme senare så det är skönt :) Vi får åka 09.30 för att hinna i tid. Efter mötet blir det tandläkaren och sedan hem och slappa. På måndag ska vi börja "plugga", så jävla tråkigt! Jag vill inte vara där och mögla men tydligen så var det ett MÅSTE för att de inte vet vad man ska "göra med alla ungdomar".
Ska gå den sketna kursen tills nästa år någon gång, typ mars eller så.
Nästa vecka är det också pengadag! Längtar som fan, vill ju handla massa fina julklappar :D
Jag har redan gjort en plan på vad min familj ska få och om min karl nu går med på mitt förslag så är svärföräldrarna med klara :) Men vad fasen ska jag köpa till honom? Han är ju inget barn som önskar sig billiga "leksaker" precis, nu handlar det om dyrt dyrt dyrt. Hm. Jag kommer säkert på något när jag väl ger mig ut i julruschen får vi hoppas :D
Det står helt still i mitt huvud när jag funderar på vad jag själv vill ha. En mascara är säkert iaf (moster är sminknörd så hon hittar en perfekt), men sen då? Ja, det får nog bli inredning till lägenheten skulle jag tro.

Nej, nu ska jag hoppa bort från datorn och få något gjort (iofs så har jag diskat idag). Man kanske skulle ställa sig i vardagsrummet och dansa igen? xD Haha, jag ser säkert skitkul ut när jag står här och fjantar mig, men det är faktiskt det enda roliga sättet jag vet som man kan hålla sig i form med .. fast yoga är ganska kul när jag tänker efter :) Haha, ett yogapass får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0