21/11-09

Jag kan snart inte vänta längre! Jag längtar så fett till julafton! :D Haha.
Första julen som jag och min älskling bor ihop på riktigt.
Vi träffades 13 juli -07 och firade inte jul tillsammans den julen. Julen 2008 firade vi tillsammans med mamma och sedan på kvällen med svärföräldrarna. Denna julen har vi eget hem att fira tillsammans i som en liten liten familj! Så mysigt ska det bli :)
Vi har snart bott ihop i ett halvår (om man bortser från när jag bodde hos honom och hans familj i närmare 2 år).

Hela dagen idag har jag funderat på julklappar och julbakningen osv. Nu längtar jag verkligen till pengadagen så vi kan åka till Borås och träffa familjen och sedan handla alla julklappar :)
Härligt att alla julklappar blir färdiga denna månaden så vi enbart kan koncentrera oss på julmaten och övriga grejer nästa månad.

Nu ska jag sitta i lugn och ro och lyssna på shakiras nya album :)
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0