25/11-09

Vart på lärcenter idag. Började 8.30 och slutade 9.00.
Åkte och handlade lite färska frallor och pålägg så det blir lite god "frukostlunch" :)
Har vart hemma i en timme lite mer kanske.
idag blir det lite städning och packing. Imorgon när vi vart på lärcenter i de stackars 30 minuterna så ska vi åka hem och göra oss iordning och ta bussen till Borås. Min karl ska på möte angående ett jobb så det blir till att hålla tummarna! Sedan ska vi handla julklappar :D Åker inte hem innan lördag eftermiddag vilket betyder att jag inte kommer skriva någonting innan dess då vi inte har tillgång till internet.
Får hoppas att det har hänt något tills jag kommer tillbaka :)
Nu ska jag hänga upp tvätten så den torkar till imorgon så jag får med min finfina tröja!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0