Härliga veckor.

Sista tiden har varit ganska förvirrande! Jag har inte haft så värst mycket att göra men ändå har jag inte suttit HÄR. Hm, jaja. Jag har sagt till mig själv så många gånger att jag SKA bli mer aktiv här, men det händer inget likförbannat. Vi får se om jag kan fixa det nu då :)

Senaste veckorna så har jag bara varit hemma. Städat, diskat, tvättat osv .. det vanliga.
Men förra onsdagen var det något som ändrades. Min Karl åkte hem till sina föräldrar och jag stannade kvar här hemma med en av våra vänner. Kort sagt jag "bytte" karl för ett par dagar, haha.
Vi satt här hemma och tog det lugnt och jag hade det trevligt och bra! Roligt.

Ett plus i förhållandet är att vi kom ifrån varann, inte för att man gärna vill det, men det är alltid bra.
Vi har det inte jobbigt så vi måste vara ifrån heller utan bara att det var skönt och även att man får den där fantastiska underbara stunden då man äntligen träffas igen, ni vet vad jag menar.
Jag saknade min sambo så mycket vissa stunder att det gjorde lite ont och var jobbigt, men så härligt när han kom in genom dörren och omfamnade mig!

Idag har vi vart tillsammans i 2 år och 4 månader <3
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, älskling :*


Här kommer då en bild på oss för att fira att det är våran dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0