Jobbigt!

Vi jobbade på att rätta till dygnen, men det gick lite väl bra!
Igår vaknade jag vid 05.00 och var pigg. Idag vaknade jag vid 08.00 och var inte ett dugg trött.
Gick upp och tog mig lite frukost, gick till affären, städade lite och såg på film. Nu känns det som man har gjort hela sin dag så det inte finns något tills kommande timmar. Jag hade kunnat vakna mellan 10.00-12.00 istället! Men men, det vill sig inte. Det är ganska bra ändå när jag tänker efter för vi ska in till stan på tisdag och ha möte 09.00 och på onsdag ska vi ha möte 10.00 och efter det ska min karl till tandläkaren.
Jag får väl ta mig en kopp thé och ta en cigg så jag kan fundera på vad jag ska göra sedan.
Min fantasi ligger verkligen inte på topp idag känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0