Rörlig dag.

Denna dagen är och förblir rörlig!
Jag har sprungit här och städat. Ska städa klart sovrummet och toaletten innan jag skurar alla golv.
Sedan funderar jag på om jag ska dra på lite musik och kanske dansa järnet här i vardagsrummet? Kan ju vara ganska skönt att känna att man gör någonting och även att man gör något bra för sig själv.
Klockan 17.00 börjar fear factory USA som jag funderar på att se. När det är slut ska jag försöka dra med min karl ut på en lååång promenad här i lilla byn på sådär en och en halv timme. Det låter super i mina öron men han kommer nog tycka att det låter som pest och pina, haha. Lite får han ju ställa upp nu när jag städat hela lägenheten utan att han behövt lyfta ett finger.

Dåså, då ska jag städa klart och sedan dansa :D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0