Trött!

Igår tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig tidigt så jag vaknar lätt.
Det gick inte så bra, det slutade med att jag satt och skrevpå msn och tittade på tv.
Gick till sängen strax innan 01.00 sedan låg vi och pratade i sängen och somnade vid 02.00 ungefär.
Toppen, verkligen! (Y)
Vaknade av att klockan stod och skrek för fullt klockan 7 imorse. Trött som fan stapplade jag upp och gjorde mig iordning för att åkaoch när jag var klar kollade jag på klockan och den var bara 07.20. Fan! Vi skulle åka 07.50 :/
Jaha, då satte jag mig här lite och väntade.
När klockan blev tjugo i tog vi på oss alla varma kläder och ger oss ut i klan för att åka.
Vi sätter oss tillrätta, åker en bit och vad händer då? Skiten pajar! Självklart! Åker tillbaka hem, kollar på klockan. Shit, fem i! Vi måste verkligen åka nu! Men, då var vi tvunga att hämta verktyg och leka mekaniker innan vi kunde fara vidare. Som tur var så var det bara ett litet problem som tog någon minut! Vi kom fram till stan samma stund som vi började "lektionen". Tur att man hann då, men röka innan han vi inte göra.

"Lektionen" gick ut på att anmäla sin närvaro, visas runt i lokalen och ta en fika innan man kunde åka hem igen. Så önödigt! Inte värt det stress vi hade.
Nu sitter jag här, ganska slö och seg och funderar på att göra något att äta .. har bara fått i mig en kopp kaffe, 2 små mackor och 2 glas mjölk så det är dags att äta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0