Ger upp, orkar inte.

Jag vet inte vad jag ska säga, eller rättare sagt vart jag ska börja.

För det första så vill jag bara tacka för vårt första klagomål, tack så jävla mycket! Det var inte ens VI som gjorde felet. Det ska tutas och gasas som en dåre precis utanför våran ytterdörr. Grannen blev upprörd och påpekade det. Det fanns en liten chans att vi skulle stanna kvar här, men när det ska hållas på så så kommer vi ju aldrig kunna bo kvar här. För det andra så är jag klassad som skit, "massa annan jävla skit". SKIT. Det kändes rätt jävla respektlöst mot mej. Vad hade ens jag gjort? Inte ett jävla piss. Tro fan att folk blir irriterade och att det TAR längre tid när man blir stressad? Närmare 23.30 ska det inte hållas på och bröta. Jag är en människa precis som alla andra, min karl är också en människa. Jag blir jävligt ledsen på att person efter person ska sura och vara respektlösa mot mej nu. Varför tänker ingen på att jag har känslor? På att jag kan bli ledsen och sårad? Jag vet, det syns inte på mej, men jag tar åt mej när de jag bryr mej om klassar mej som skit.


Fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0