Hoppsan Tjosan!

Ojoj, nu var det längesedan jag skrev någonting här!
Aldrig kan jag sitta och skriva något ungefär varje dag..
Det funkar att förbättra så folks, ni får nöja er :)

Det har vart mycket på senaste tiden. Mitt humör har vart som en berg-och dalbana. Ena stunden har jag vart förbannad och andra riktigt glad. Som person är jag en glad tossa, men arbetsförmedlingen har bestämt att vi ska sluta på lärcenter och sedan börja på Hellidens folkhögskola i Tidaholm. Hur fan ska detta gå?!?! 15:e mars ska vi vara där och utnyttja det som folkhögskolan har att erbjuda, fyfan är det enda jag kan säga!
Det kommer vara jävligt surt till och med 4:e juni då skiten är slut!
Bussen går 6 på morgonen och vi är inne i Tidaholm 07.15 och börjar inte innan 08.30. Trevligt!
Förbannade arbetsförmedlingen, ni ärdet största skämt som någonsin funnits och kommer att finnas!

En bra sak som hänt är att Scooby har fått en kompis, en tjej.
Jag har slutat bita på naglarna också så de är faktiskt riktigt snygga nu! Relativt långa med fin färg. Love it!
Städat har jag gjort som en dåre för lägenheten såg rätt otrevlig ut efter helgens livade stunder, 4 killar med varsin dator i princip dygnet runt kan orsaka mycket stök.
Nu ska jag Röka och sätta min underbara sambo i arbete. han ska få skura köksgolvet och plocka undan i vardagsrummet, hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0